2009. június 24., szerda

Anton Corbijn


Eddig nem ismertem művészetét..
Kíváncsivá váltam rá.. hát utána néztem.. elsőre magával ragadt...
Igaz nem teljesen az én világom, de képei tényleg, zseniálisak..

Nagy kedvenceimet hozta számomra testközelbe úgy, ahogy sose láthatnám őket.. lenyűgöző az őszintesége, a látásmódja.. a néha nyersnek tűnő modora..

Utána olvasgattam.... ezért se kezdenék hosszas elemzésbe művészetéről, a nett ontja magából a jobbnál jobb cinkeket.. PL.
Anton Corbijn Cikk (link. )
/A kiállítás Ludwig múzeumba július 5. -ig még megtekinthető.../

Nincsenek szavaim mindarra amit Corbijn tud .. nem tudom szavakba önteni csak tátott szájjal csodálni , ámulni és magamba szívni képei erejét..
Inkább most beszéljenek a képei igyekeztem választékosan válogatni...
Remélem másoknak is olyan élményt nyújtanak majd, mint nekem..


Anton Corbijn

Tom Waits





Mill Davies





Roling Stones






David Bowie






Depeche Mode















Nick Jagger







Rem






Bakhmn Costello






U2






Bono





Corbijn...






Jlhooker..






...











Pearl Jam






.....







.....








Nincsenek megjegyzések: