2009. június 29., hétfő

........


Ma megmérettem. könnyűnek találtattam a kémia tesztemen.. tudtam mit nem tudok de biztam hátha elég lesz a tudásom. Könnyebre számítottam.. Amit tudtam az mind beleadtam, de kevésnek tűnik.. halovány remény van csak arra, hogy átmegyek és ezzel nem zárom ki magam a további felvételi szakaszokból.. rémesen boszant, hogy egy nyamvat teszten múlhat minden.. egy oylan teszten ami a gyenge pontom..

Dühös vagyok.. magamra leginkáb joban is készülhettem volna..

Bár nem bánom, hogy időmet ,másként használtam ki, többbet fektettem a szakmai anyagokra..

Meg önmagamra ez igaz.. ezt a részét nem bánom, kellett.
Bár bosszankodok, de majd elmúlik.. hosszú perióduson vagyok túl... beért egy kör..
...meglátjuk mi lesz.. ebből is ígyekszem tanulni.. és max két év múlva újra...
...akkor már jobban tudva mire készüljek..

Bizakodok, ha mégse sikerül, megyek tovább batyumban álmaimmal és terveimmel..
...mert azokat és önmagamat nem adom fel soha..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom