2009. június 26., péntek

Egy csillag kihúnyt..


Egy csillagfény tegnap éjszaka kihunyt..
Eltávozott, egy olyan előadó, művész, ember aki sokat adott a világnak, egy ikon..



Michael Jackson meghalt..
A hírek és a média reggel óta ontja a híreket, indulnak az emlékműsorok..
Bloggerek és rajongók ontják nettre, és a világba ki fájdalmukat egy ikon elvesztésért..

Ő nem ment el , itt él és itt is marad mindannyiunk szívében a dalaival a zenéjével..

Tiszteltem és szeretem mindazt amit csinált...


Gyerekoromban ő volt az, az ikon az, az ismeretlen ismerős..
Az idegen, aki zenéjén keresztül adott...
Adott békét, megnyugvást, meleget, szeretett. Sose rajongóként tekintetem rá..



Egy zenész, egy ember volt számomra kinek szemében egy gyermek, lelke tükröződik vissza.
Egy ember ki lélekből énekel, ki erős és még is gyönge..
Ki eltévedt de útját járta..
Igazán sose fogjuk tudni ki is volt ő valójában..
Nekem a hangja a zenéje volt sokszor a fény a sötét éjekben..
volt a romantika, ha fájt a szívem ha örültem ha szerelmes voltam....
Ha szomrú voltam felvidított, ha egyedül voltam társam volt...
Ha alkottam adott hozzá hangokat képeket..




Zenéjét mai napig szívesen hallgatom..
Mert egyszerre tud gyöngéd, lágy lenni.. simogatóan érzéki..
Máskor meg erős, karakán vérben tűzet gyújtó..
Tud fájdalmat, bemutatni.. érzed szíve sajgást..
Lélekből énekelt,minden hangban minden dalban benne van egészen feloldódik és önmagát adja át.. hangokban érzésekben.. talán ettől is vált azzá aki..





Pár kedvencem linkje:
In the Closet ( a csábító.. )
Bad ( a fiatal rossz fiú)
Remember The Time ( .... csak mert)
Black or Wihte (gondolatisága)
They don1t care about us (gondolatisága)
Billi Jean ( fiatal zseni)
Smooth Criminal ( a Jackson íz.. )
I Just Can't Stop Loving You (mert érzéki és jó)
Who is it (.. mert fojtott mégis erős, és erről szól ez az érzés.. .. )
Phanter Dance (a tánc amit csak ő tudott így szívből..)





















Ha fel akartam adni példával járt előttem..
Mert igaz, élete sok dologban megkérdőjelezhető.. de mindig hitt abban amit csinált..
sose adta fel talán..
Főnixként kellt fől minden rágalom, bántás és világi mocsokból..
Bántották megvetteték, rajongták.. szélsőséges érzéseket és érzelmeket váltott ki és vált ki a mai napig.. megosztja az embereket..
Mert valaki vagy szereti vagy nem szereti de mindenki gondol róla valamit..
Tudják ki..

Pedig ő talán nem volt más mint egy kisfiú, angyali hanggal, nagy szívvel és lélekkel..

Childhood (link dal.)




Ki énekelt.. mert ezt várták tőle, ki megtalálta saját hangját, de talán önmagát igazán soha..
Egy kisfiú, ki nagy Ikonná, művésszé vált.. vajon tényleg ikon akarat lenni?
Pletyka lapok sztárja... ? Én nem hiszem de ezt sose tudjuk meg..

Ő egy művész, egy ember.. kinek lelke végre megnyugvást lelt..







"Nem, nem halt meg ő, nem alszik, csak felébredt az élet álmából.. "
/Shelley/

Nincsenek megjegyzések: