2009. június 28., vasárnap

A képek.. néha.. olyanok akár az élet..

Holnap elindul egy megmérettetés félek, hogy elbukom..
De mégis nyugodt vagyok, mert bármi lesz abból majd tanulok.
Ha vissza tekintek, azt látom, hogy nem ezen fog múlni minden..
Tudom, mit nem tudok, mennyi a tudásom, csak bizakodok, hogy elég lesz..


A lélek fám.. minden lelki állapotnak van egy fája...
...minden léleknek van egy fája...
....csak meg kell találnia....



Az előttem lévő út.. vannak terveim, álmaim a zsákomba.. de túlzottan nem vágyok semmi után.. lesz ahogy lennie kell, de az álmaimat nem hagyom el ....

My Dying Bride: Kiss To Remember



A hely... a biztonság, a nyugvó pontom..

My Dying Bride...

Egy zene ami először megborított.. roppantott,... sose hittem volna ,hogy egy dal képes erre..
Mára megnyugtat, emlékeztetett.... abszurdul hangzik de így van..
Ha nem roppanok meg, soha nem jutok el a nyugvó pontig..




Felkészülve a kihívásokra.. de mégse elbizakodva, de bízok magamba..
Sok múlik a felvételin, a szakmai beszélgetéseken, de úgy érezem tudom azt a nőt adni aki vagyok, a legjobb tudásom szerint.. így én fogok teljesen megméretni..


Nincsenek megjegyzések: