2009. május 24., vasárnap

A zene hatalma..


A zene hatalma.. ősidők óta a zene hatalom..
A zene által, repülhetünk, utazhatunk be tájakat, lelazít felpörget ,magával ragad..
A zenészek, kik eme csodát képesek művelni az emberi szívvel és lélekkel is játszadoznak..
Mert nem pusztán hangszerükön, lejátszanak egy dallamot, az igazi zene megérinti a lelkeket..
Szól az égiekhez, és táncba hívja , az erőket..
De ugyan akkor repíthet , könnyű szárnyakon, szárnyalhatsz általa a világon át, fel az égbe..
Az élő zenében még több lüktetés és erő van..

Egy jó koncert magával tud ragadni, el tud varászolni, fel tud tölteni.
Tegnap este, egy álmom vált valóra..
Rég vágytam élőben látni a Corvus Coraxot..

Készültem rá lelkileg, de nem vártam, vagy vágytam semmi konkrétra.. mert féltem,hogy vágyaim és képzeletem felülmúlják, majd a valóságot és akkor csalódok.. Butaság, de sok dologgal így vagyok.. inkább nem képzelek róla többet, mint csalódjak és ne tudjam igazán értékelni..























A Corax Concertet a Moo
n and the Nightspirit előzte meg..
Aki még nem ismerné őket azonnal kezdje el megismerni..
Fantasztikusak, az élő zenét egy olyan fokra képesek emelni amire nagyon kevesek képesek.
Elrepítenek, az álmok a legendák honába... kézen fogják szívedet lelkedet és táncba hívnak..
nem tombolós , pörgős táncba..
Egy belső nagyon mély és nagyon misztikus táncba.. Ahol a zene belül szól, ahol egy pillanatra megáll az idő..
Ahol , úgy érzed, megérintheted és megélheted a legendák isteneivel való kapcsolatot.
fantasztikusak.. szívből és lélkeből zenélnek, és hittel.. ettől lesz zenéjük ennyire átható, és mélységekig hatoló..

Majd következett egy másik zenekar, az estben.. ők lekövették legnagydob hibát mit el lehat..
Túl akarták tomboltatni és zenélni a Coraxot.. Legálábbis nekem ez jöt tle róluk.. hiányzott belőlük valami számomra.. nekem túl zajos és túl erőltet volt a hangzásuk, másnak biztosan tetszetek..

Amikor aCorvus szimpadra lépet, a tömegen végi rohant a várakozás és csoda várás érzete..Az izgatotság, és felfokozott hangulat..
Nem okoztak csalódást..
Sajnos csak 7 tudtak rész venni koncerten. de így se volt hiány belőlük..
Igazi, shomenek és igazi zenészek.
szívüket lelküket, bele adják a zenébe, hiszenk benne..
A zenéjük, más, jelelgű mint az első zenekaré..
Ők sokkal pörgösebb örültebb ritmusokat kevernek egy középkorias hangzásba.
A zenéjükkel ateste is táncba hívják.. úgy érzed mozdulnod kell...
A testrészei d táncba , mozdulatokba vágynak, örült ritmusok, és még felszabadítóbb energiákat meg mozgatva..
Vezetik a közönség a hangulatát és figyelmét, hogy legyen idő a pihenésre a, a töltődésre , a féktelen tombolásra..
Felvezetnek és végi Visznek egy úton, hol megismered a világukat, mit zenében ki tudnak fejezni..
Igazi nagyon jó koncertett adtak..
A testem még fáradt sajognak az izmaim.. mert megtáncoltatott a zenéjük..

Összegzésben az este nagyon kerek volt..
Feltöltekezhettünk az első zenekar által, majd Coraxra minden erőnket kihasználva örült és féktelen öröm táncba forrhatunk..

Volt idő a beszélgetésekre, a mulatozásra..
Örültem az estének rég látott ismerősöket, barátokat is viszont láthattam..

Nincsenek megjegyzések: