2009. augusztus 24., hétfő

..örömök..


Vannak napok mikor apró jó dolgoknak tudok igazán örülni, mik be tudják aranyoznia a napomat..
Lehet , hogy ez fura , de mások öröme is, nekem nagy öröm...

Kedvessel éppen ma beszélgettünk róla, hogy amennyire széthullott minden most mennyire másként, de rendeződik..
Átalakulóban a világ és minden körülöttem, pár hónappal ezelőtt jobban féltem a jövőtől és a változástól mint bármi mástól..
Voltak időszakok mikor görcsösen kapaszkodtam mindenbe ami a megszokott, vagy az addig normális életemhez kötött..
Emberekhez , dolgokhoz..
Utálom a változást az elmúlást.. utálok elköszönni elbúcsúzni..
Ilyen voltam mindig is... nem tudom talán emiatt is alakult ki, hogy szakítások után, nem szoktam hátat fordítani.. vagy lassan felszívódni .. ami a normális reakció másoknál.... nálam nem.. mert ha valakit megszerettem akkor azt az illetőt okkal szerettem meg... és attól, hogy kapcsolatban nem megy még emberileg szerethetjük egymást..
Megpróbálom, ha van mód baráti mederben folytatni vele a kapcsolatot... nekem ez gyorsan megy, váltani... úgy értem megállni, hogy ne érintsem, ne úgy érjek hozzá ne úgy tekintsek rá mint előtte.. persze idő kell a teljes feldolgozáshoz.. de mégis.. ezt a folyamatot külön tudom választani, és belül magamba intézem.. valahogy másként szeretem utána a férfit.. közel marad a szívemhez, de mégis más, mert már csak barátként, vagy valami hasonlóként tekintek rá..
Őszintén tiszta szívből kívánom a boldogságot nekik.. csendes estén magamba kívánom találja meg azt kit keres..
Olyan jó mikor hallok róla, hogy talált valakit.. igazán be tudja aranyozni a napomat..
Mostanában számomra két fontos férfi életébe is beköszöntött a boldogság..
Lehet, hogy ez butaság de nagyon örülök neki.. mikor egyikőjük elmesélte nagyon örültem neki, és igazán megtisztelve éreztem, hogy megosztotta velem..
Jó látni a szemében a csillogást az arcán a mosolyt.. azt látni, hogy reménnyel teli szívvel néz előre.. érezni, hogy új láng lobban szívében..
Öröm és boldogság ezt látni, nincs bennem, semmilyen negatív érzés attól, hogy mással van.. Attól, hogy más nőre néz más nőt ölel.. sőt örvendek neki.. nagyon.. igazából a kíváncsiság sincs erősen bennem.. mert ha akarja bemutatja de nem rám tartozik..
Örülök az örömüknek.. nagyon..
Kedves erre mondta ma azt, hogy a világ amennyire széthullott körülöttem, annyira látszik,most rendeződni.. mert a környezetünkben lévő embereknek alakul az élete..
A barátaink és az általam szeretett emberekkel jó dolgok történnek, és ez nagyon jó..

Csendesen esteként séta közben, felnézek a holdra és kérelem néha .. segítse meg barátaimat.. azokat kiket szeretek.. furcsán bizsergetően,nagyon jó érzés ha örömhírt kapok azokról kiket szeretek..

Kedvesem se érti teljesen mitől vagyok ilyen.. de megért.. és ez a legfontosabb..

Nincsenek megjegyzések: