2009. július 15., szerda

....


Az utak néha kiszámíthatatlanok..
A tegnapom borúsan és igen nehéz lélekkel indult.. féltem milyen útra lépek.. féltem elbukok.. olyan kihívással néztem farkasszemet amire nem éreztem felkészülve magam..
A szakmám egy elismert képviselőjéhez mentem, és raportra, vagy afféle érzésem volt....
A találkozó sikeresen végződött..


Felszabadulva, boldogan indultam utamra tovább.
Hiszen este várt a barlang...
Ami nagyon jól esett, nagyon vártam már az újabb túrát..
Ismét hatalmas élményt adott.. bár az idegfeszültség és a fáradtság nagyon kijött rajtam..
Ami itt nagyon nem szerencsés, mert nehezen tudsz akkor bízni magadban,
hogy képes leszel minden helyzetben fix fogást, biztos pontot találni..
Az emberi teljesítő képességem határait súroltam a túra alatt párszor..


Most a barlang mást adott..
Legyőztem magamat, a fáradságot, a félelmeimet..
Ismét tanított a barlang....

Nincsenek megjegyzések: