2009. július 11., szombat

Felvételinek vége....


A felvételi egész hete egy igen idegileg és lelkileg is meg terhelő hét volt..
A feladatok, legalább is ahogy a saját szakomból és más szakoktól hallottam erősek és tényleg a szakmai felkészültség felmérésére irányultak..
Ettől még volt amikor megláttam a feladatott és úgy éreztem a 4 óra egyszerűen valami hihetelenül kevés.. Ilyenkor igyekeztem ennek az igen kevésnek tűnő idő egységről teljességében megfledkezni. Így küzdve le, a félelmeket és a hátráltató érzéseket... hát volt mikor teljesen sikerült..
Összességében azt, mondhatom kihoztam amit tudtam magamból. Ettől még nem vagyok megelégedve, magammal, mert talán jobb lehetttem volna.. stb.. stb. hason kérsések jártak a fejembe.. de ezek hamar elröpülntek az utolsó nap utolsó percei után..

A szóbelire se úg yemlékszem már vissza mint a szóbeli délutánján. Igaz volt benne kellemetlen rész, ami erősen megkavart.. és még mindig kérdéseket támaszt bennem.. de talán nem kell tudni mindnere a választ..

A felvételi örületett természetesen az alap 4 es fogatunk megünneplete...
4 fogatunk jeltni aazta nég yembert akik alaptanfogyam óta alkalmanként találkoznak.. mindanyian a szakmánkaban dolgozó resturátorok vagyunk.. kikéve Misink, aki egy hibrid,mer tő kovács első sorban és másodsorban csak restaurátor.. de őt így és ilynnem szeretjük :)

Az esélylatolgatások.. számitgatások, élméynbeszámoklok meylik szaknak milyen feladatai voltak természetesen nálunk se maradt el .. majd meglátjuk..
Én mindenesetre szukrkolok mindnekinek...
Meglátjuk mit hoznak meg döntésnek. A felvételizők , nagyon erősek és jól felkészültek voltak..
Aki idén kiesik az erős mezőnyből esett ki.. ami még akár büszkeség is.. igazán jók között megmérettetni és bejutni vagy mégse mert nem lett elég a pontja..
Nem tudom, bejutottam e vagy se.. kiderül.. most várok az eredményre, és teszem a dolgaimat.. tovább..

Nincsenek megjegyzések: