2009. július 5., vasárnap

....lélek nyomat...


Lélekfám..
Holnaptól harmadik szakasz.. tovább jutottam az utolsó megméretésre..
Nem félek , inkább izgatott, ideges vagyok kicsit..
De nagyon fel vagyok töltve.. a barlang mélyén, valami olyat találtam amit eddig sehol máshol..
Igaza volt Misinek a barlang az első találkozás után átformál..
Hálás vagyok amiért rávett és levitt.. köszönöm..
A tegnap, sok dologban volt egy igazán teljes nap..
Egy remek beszélgetés tette teljessé, lebontottam falaimat.. páncélom átalakult..
Még csak most tanulok nem védekezni a világgal szembe, és jó volt olyan előtt megnyílni aki alig ismer.. és látni ,hogy elfogad.. Mert a közeli barátaim, előtt már nincsenek páncéljaim.. ők minden hibámmal együtt látnak.. Csak Misi más, ő kolléga volt csoporttárs, de mégse voltunk akkora barátok.. nem ismerjük igazán egymást.. de igazán jót tudtunk beszélgetni.. ami nagyon jól esett.. nekem nagyon fontosak a beszélgetések..
Most végre igazán jól vagyok.. Végre élek..

Nincsenek megjegyzések: